Re: lug-bg: ARP

  • Subject: Re: lug-bg: ARP
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Mon, 3 Dec 2001 19:20:19 +0200

On Monday 03 December 2001 18:19, you wrote:
> Ima, ima, nachin. Izcepeno e ama ima.
> Proxy-arp se naricha i bih kazal che e edin osobenno opasen nachin.
> Imal sym sluchaj administrator da wkljuchwa pc s dwe karti i s dwete
> karti w edin i syshti lan, da si puska proxy-arp i da si sloji default
> route prez ednata karta.
> Administratora nishto ne razbira che e stanalo, no seshtajte se kakwa
> mazaliq nastawa.

e tova ne go znaeh  :) , no maj mi se vizhda v razrez s IP protokola, ne sym
kompetenten po vyprosa, no taka mi se 4ini.

> Izbqgwajte proxy-arp!

ne mi e qsno kak go postigat , no qvno v nqkoj slu4aj se nalaga da se polzva
i vse pak e reshenie. Ami to s linux kernela kvi li ne izvrusteniq mogat da
se pravqt for fun . Ne kazvam 4e proxy-arp e nestandartno , ne go poznavam.

> Moga da kaja bridging rox - pentiumche na 100 prawi 100 mbps bridging
> bez da se zamisli. goworim za 10-na procenta cpu za bridging. Naposledyk
> moje i bridge-natiq trafik da se prekarwa prez iptables, taka che nishto
> ne gubi chowek :)

Tazi machina (super bridge-a) q znaeme :) , legendi se nosqt za neq iz
studentski grad (sheguvam se;).

--
Greets,
fr11zb1