Re: lug-bg: problem

  • Subject: Re: lug-bg: problem
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Tue, 18 Dec 2001 18:17:13 +0200 (EET)

On Tue, 18 Dec 2001, Yavor Ivanov wrote:

> 1. Az neizpolzvam tiq programi za CPU-voltash i mrazq programi koito ti
> merqt CPU-to systho i s naprejenieto
> 2. Moga da si otvorq PC-to i da vidq jumpera na kva poziciq 1-2 ili 2-3 i da
> proverq v knishkata na kolko V raboti CPU-to v tazi poziciq.
> 3 Az mrazq RedHat i izpolzvam Slack mnoogo e po dobyr i nqma takiva gluposti
> kato redhata.

Ne biahme li se razbrali da ne sporim koia distribucia na lInux e
nai-dobrata. Az syshto polzvam Slackware no ne zashtoto smiatam che e
nai-dobrata a zashtoto s neia sym zapochnal i samo s neia sym rabotil i s
neia mi e nai-lesno da si napravia configuraciata.

mano

Pazardjik.com System Administrator
email: mano@xxxxxxxxxxxxx
icq: 9362972