Re: mrazq RedHat i izpolzvam Slack, was Re: lug-bg: problem

  • Subject: Re: mrazq RedHat i izpolzvam Slack, was Re: lug-bg: problem
  • From: vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Wed, 19 Dec 2001 09:25:36 +0200

Dali edna programa shte ti meri naprezhenieto ili shte ti meri kakvoto i da e
zavisi ot dova dali shte pusnesh dadenata programa ili ne:) Sashtoto e kato
s napivaneto... ne ti e vinoven krychmaria, che si se napil.

Dali edna programa za izmervane na neshto si shte ia ima v edna ili druga
distribucia zavisi osven ot distributora i ot clienta. Ako ti instalirash
RedHat shte minesh shtesh ili ne shtesh prez Anaconda. Tam mozhesh
kato dobro momche da kazhesh kakvo da se kachva i kakvo ne... Oshte
poveche ima i RPM-manager i dori sled instalciata na OS-a mozhesh
da mahnesh neshtoto, koeto ti prechi (stiga da ne e samata OS: )  )

Izobshto povecheto programi v ramkite na distribuciite ne sa pisani za
samite distribucii, te se vkliucheni v tiah, zashtoto taka e reshil
distributora, a clienta pri instalaciata si reshava kakvo da pusne i kakvo
da ne...

Izobshto, ako niakoi e naprednal s materiala mozhe da se spravi sys
vsiaka distribucia i da ia napravi pylnocenno raboteshta.

Inache za liubitelite na otvariane na computri vinagi sa na razpolozhenie
otverki, chukove, dleta i rendeta...

  Pozdravi

     Vesselin