lug-bg: Omni Book 600C

  • Subject: lug-bg: Omni Book 600C
  • From: dnedev@xxxxxxxxxx (Detelin Nedev)
  • Date: Wed, 19 Dec 2001 10:12:18 -0800

Zdravej lug,

Imam prenosim computer Hewlett Packard Omni Book 600C sys slednata
konfiguracia:
Video Chips 65540/545 VGA 40 KB
486 DX2/50 MHz
RAM 4 MB
HDD 130 MB
Iskam da mu instaliram njakakyv Linux.
Kakva distribucia bi vyrvjala na nego i kakyv metod na instalacia da
izpolzvam, pri uslovie, che tova "chudo" si ima samo floppy. Njakakva
distribucia, kojato da e kato diskete images ili po njakakyv takyv
nachin, che da mozhe da se deli na disketi. Ima kym computera i edna
docking stancia za vryzka kym LAN, no zasega ne mozhah da ja podkaram
pod DOS c Net Ware client. Ima njakakvi drajveri, koito zarezhda, no
ponezhe tija neshta gi vidjah sled UNFORMAT, kojto njakoj beshe
"nebrezhno" izvyrshil, mi dade  greshki pri tazi procedura. Ta kak bi
trjabvalo da se podvyrzhe eventualno tazi stancia kum computera.
Vyzmozhno e da ima i njakakyv hardwaren problem, no ne sym sigurem...

10x in advance:)) Vsjakakvi idei shte sa mi ot polza.

Pozdravi

Detelin Nedev