Re: lug-bg: Elegantly wasting system resources (Was: problem)

  • Subject: Re: lug-bg: Elegantly wasting system resources (Was: problem)
  • From: teodor@xxxxxxxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Thu, 20 Dec 2001 09:55:46 +0100

testvano predi meseci.
picha prosto e  smeshal  Openwall i HAP patcha i e dobavil malko neshta.
Samo che ako malko sgreshish v nastroikite (naprimer nalozhish po-surovi
pravila)
i shte ostanesh nepriatno iznenadan. Naprimer - ne mozhehsh da kompilirash
programi i t.n.

Samia Solar Designer (avtora na Openwall patcha)  kaza, che niama da sedne
da pishe Openwall
za 2.4.x dokato ne izleze 2.4.15 pone, t..e dokato 2.4. ne se stabilizira :)
ostava samo da chakame :)