RE: lug-bg: linuxbg bug?

  • Subject: RE: lug-bg: linuxbg bug?
  • From: j_jov@xxxxxxxx (Jovko Jovkov)
  • Date: Thu, 27 Dec 2001 17:49:29 +0200

Za kakvo po - tochno ti e bglinux?
Po-  ste ti e lensno, vzemesh i si kopirash edin font, screenmap, kmap i
opisanieto na prevklyuchvaneto na klaviatura... posle izpylnqvash komandata
:
localedef -i bg_BG -f "CP1251" 'bg_BG'
opisvash si fontovete v /etc/rc.kbd ili tam kakto iskash da ti se kazva. v
/etc/profile si redaktirash redovete koito ti exportvat promenlivite za
locala:

export LC_ALL=bg_BG
export LANG=bg_BG
export LANGUAGE=bg