Re: lug-bg: Offtopic: Licq Qt-GUI

  • Subject: Re: lug-bg: Offtopic: Licq Qt-GUI
  • From: kleo@xxxxxxxxxxx (Kliment Ognianov)
  • Date: Thu, 03 Jan 2002 14:59:55 +0200

George Danchev wrote:

>naj-veroqtno nqma da mine bez patches za freebsd... ti sega vzimash source-to
>ot upstream developers i se opitvash da go build and run na 4.4-STABLE as
>is,:) , naj veroqtno trebe malko vunshna namesa. Iz4akaj malko maintainer-a
>mu 4e sega v 5.0-CURRENT e oste licq-1.0.3 licq-qt-gui-1.0.3, qt-2.3.1
>(static i dynamic linked). Kato usetish 4e 1.1.0 e vlqzla v CURRENT
>cvsup-vash  ports-net (ili ports-all napravo 4e e po-safe;) s tag=. ,
>release=cvs,no nastrani nqkude (s prefix=/home/newcvs da re4em) da ne ti
> [...]
xexek ;)))))
Danchev, ima napreduk we, makar da ne se pi6a v klasaciqta na d
champions ;)))))
Ne6to se sgubqsva to4no pri men, ne e ot versiqta na Q-to.....licq-to de :)
V momenta vodq pregovori s developeri ot licq-dev.list-a.....da vidim
kakvo 6te kajat puk
posle 6te postna tuk :)      'se na nqkoi 6te potrqbva! ;)
..kakto i vuv FreeBSD-bg fcoz :P

--
The Power to Serve! <http://www.freebsd.org/>

:  Kliment Ognianov                   :