Re: lug-bg: off-topic: tarsime sys-admin

  • Subject: Re: lug-bg: off-topic: tarsime sys-admin
  • From: vasil@xxxxxxxxxxx (Vasil Kolev)
  • Date: Tue, 8 Jan 2002 12:53:01 +0200 (EET)

Moga li da pomolq toq thread da bude izveden navun i zastrelqn ? Ne smqtam
che shte se kazhe oshte neshto mnogo umno, osven kupchina zaqzhdaniq ot
nqkoi hora i otgovori na takiva, koito pak sa si zaqzhdaniq.

Osven tova, neka admina na lista se proiznese za edno policy za mail-ove s
podobna orientiranost - naprimer, da se dopuskat v listata, obache
otgovorite da sa na private ili neshto podobno.

I razbira se, az lichno ne smqtam che tuk e mqstoto za lichni chustva i
emocii :)

(ako nqkoj iska da mi pishe po temata - na private. neka ne se floodi
poveche lista, kakto kazha po-gore)