Re: lug-bg: resoluziqta pri KDE 2.1.1

  • Subject: Re: lug-bg: resoluziqta pri KDE 2.1.1
  • From: chakov@xxxxxxxxxxxx (Ilian chakov)
  • Date: Thu, 10 Jan 2002 03:31:43 +0200

On Saturday 22 December 2001 14:44, you wrote:
> Kak da smenq rezoluciqta pri KDE 2.1.1. Tova e na edin
> 4isto nov Slack 8.. Syjalqvam za glupaviq vypros no
> napravo shte poludeq s taq 640x480

> Send your FREE holiday greetings online!
> http://greetings.yahoo.com

Zdravey
 Predi izvestno vreme imah su6tija problem kato tebe.
Bluskah si glavata mnogo vreme i ot LUG-a ni6to.
Ata4vam ti moja XF86Config .Az su6to sum sus Slack-8.0
Az li4no go confnah kato ot Windows proverih stoinostite na
verticalna i horizontalna 4estota na opresnjavane "ne4e mi govorjat ne6to"
Dano ti pomogne

<HR>
<UL>
<LI>text/plain \\\\\\\\\ \\\\: XF86Config
</UL>