Re: lug-bg: pomosht

  • Subject: Re: lug-bg: pomosht
  • From: peterp@xxxxxx (Peter Petrov)
  • Date: Thu, 10 Jan 2002 11:22:41 +0200

Zdrawei,

Znachi otwarqsh si man fetchmail i tam pishe tochno za kakwo se polzwa i
s kakwi opciiki.

t.e. da ne si prawish localen user, a da zadadesh remote user-a kakto i
localen (na koito da se prashtat poluchenite neshta).

Tyrsi ti 127.0.0.1 zashtoto sled kato fetchmail-a ti swali mail-a toi se
opitwa da ti go deliver-wa localno (t.e. toi se nuvdai primerno ot
sendmail koito da deliver-wa -> port 25).
Ne e nuvno da imash pusnat sendmail, no ako imash installnat prosto mu
zadawash s opciikata -m koit ti e MDA.

Peter Petrov