lug-bg: WINTV NOVA-s

  • Subject: lug-bg: WINTV NOVA-s
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Tue, 15 Jan 2002 01:43:44 -0800 (PST)

zdraveite,
niakoi da moje da helpne po slednia problem malko?

WinTV NOVA-s (ili ekvivalent na Technotrend BUdget),
za DVB, bez TexasInstrument s HW MPEG decodera. Samo s
edin antenen vhod za kum ot panica.

Imam promlem s instalacijata.
Umira linuxa i vadi I2c - gre6ka, 4e ne moje da
resetne i2c-bus.
Pod WIN ba4ka.
Driverite se kompilirat i zarejdat.
Danni:
kerneli 2.4.4, 2.4.10 i 2.4.17
PIII 933, ASUS CUSL2.
Drugata TV-karta s BT848 raboti OK.
Kato ja mahna problema si ostava.
Linux-a mre pri purvoto obru6tenie kum Network.
Moga da vdigna IF dvb0_0.
VDR kazva, 4e /dev/ost/video0 invalid parameter (-1)

g.