Re: lug-bg: cpu

  • Subject: Re: lug-bg: cpu
  • From: bombe@xxxxxxxxx (Vesselin Kotarov)
  • Date: Tue, 15 Jan 2002 14:20:13 +0200

ami .. mislq, che e nash red da se posmeem :)
MUAHAHAHAHAHAHAHA :)
koe movelo bez wentilator ? :) pod kakwa os kazwash ? :)
(stranno zashto li edno amd tuk bachka s centrobeven wentilator pod
linux....)
nachi kato nachalo si proweri pametta - move da ti se struwa stranno, no s
wremeto
pametta se sduhwa ... 2. postaraj se cpu-to ti da se ohlavda naistina
dobre - za amd
towa e ot ogromno znachenie .... 3. naprevenieto - movesh da go dignesh s
0.1-0.2V,
no ne poweche .. inache shte stane strashno.. a overclock-a za kojto se
gowori .. hmz
be chudq se ne trqbwa li chowek da prochete malko poweche za hardware predi
da
postawi na dnewen red wypros kato twoq ... ? :) w krajna smetka towa ne e
hardware-bg
list ;) a syshto shte ti e ot polza ako prepishesh nadpisite ot kapachkata
na procesora i gi
paste-nesh w lista .. .:)

B.