Re: lug-bg: cpu

  • Subject: Re: lug-bg: cpu
  • From: atl@xxxxxx (Anton Tinchev)
  • Date: Thu, 17 Jan 2002 00:08:19 -0800

Edna kamara gluposti naprikazvahte
"Ask google"
ima i pdf ot http://www.zida.com/
I malko instrukcii, ako te marzi da chetesh ili ne mozesh da razberesh
kakvo pishe
1. Via chipset - tozi chipset bi triabvalo da darzi oshte togava so
100MHz
2. Tozi chipset nosi do k6-2
3. Idi si iztegli bios update
4. Ako si dokopash K6-2 na 550 (5.5X100) bi triabvalo s malko(mnogo)
kasmet da go pusnesh na 733, ne zabraviah hubav ventilator (po skup e ot

procesora v momenta) i silikonova pasta na radiatora
5. Spored men kakvoto i da pravish, shte ti stigne stabilen K6-2 na 450
(4.5X100) processor
6. Dunoto nosi do 128MB DIM (dvusloini samo, vnimavai da imat chipove i
ot dvete strani)
7. Kasmet
8. Ima 2 modela dana TX98 i TX98-3D, vtoroto mai nosi K6-3
9. M/u K6-2 i K6-3 niama razlika, osven v malko dobaveni Multimediini
instrukcii, koito edva li shte ti triabvat pod linux, osven ako ne
igraesh Quake2 za linux na
karta bez OpenGL acceliracia

  • Във връзка с:
  • Относно: