Re: lug-bg: Linux Distribucii v Bulgaria (Offtopic)

  • Subject: Re: lug-bg: Linux Distribucii v Bulgaria (Offtopic)
  • From: vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Fri, 18 Jan 2002 14:49:49 +0200

Abe chak nai-vyrlia maniak:)) edva li sam! Viarno, polzvam Mandrake
za da moga da izpolzvam LINUX ne samo kato server, a i kato rabotna
stancia. V izvestni otnoshenia e po-dobar ot RedHat v tazi si rolia.

Sazheliavam, che ne moga da pomogna za distributor. Vsashnost za
kakvo e nuzhen toi neshto ne mi stana mnogo iasno, no sam zatrupan
s rabota i mozhe da mi e ubiagnal tozi detail. Az si pravia update-i
redovno ot saita im i sam dovolen. A i distribuciata Mandrake vinagi
predlaga osbhto vzeto nai-novoto i otkam sigurnost i otkam kernel...

Viarno, po default se opitva na iztlaska Sendmail i da nalzohi PostFix,
no az ne mu davam:)))

  Mi tova e.

   :)))