Re: lug-bg: Linux Distribucii v Bulgaria (Offtopic)

  • Subject: Re: lug-bg: Linux Distribucii v Bulgaria (Offtopic)
  • From: yanev@xxxxxxxxxxx (Yanev)
  • Date: Sun, 20 Jan 2002 18:06:47 +0200

                hei ....

wseki polzwa kakwoto iska zastoto to mu e udobno ..... a ne e li towa chelta
... na wseki da mu e tog ... am ??? nqkoi ako smqta da prawi komentari neka
da se napregne da izmisli nesto smisleno i da go prati na otgowarqstite za
distribuchiqta .... aka naistina se e napregnal kakto trqbwa moze i da go
poslushat i tolkoz ..... da ne zanimawa drugite s sobstwenite si wizdaniq
....	tuk mai ideqta e da se reshawat problemi i da budem gradiwni ??? a towa
da si goworim gluposti mai ne reshawa nisto ... ... oswen che chowek moze da
si izwadi pogreshen izwod za drugiq ......

        "Nqkoi znae li dali ima firma v Bulgaria, koqto da distributira Mandrake
Linux?" weche ima otgowor ....Haide stiga tolkoa ammm?

                        YaneV

On ??????? 20 ???????????? 2002 18:03, you wrote:
> Çíà÷è, çàôîðìÿ ñå íÿêàêúâ ôëåéì, êîéòî íà ìåí íå ìè å ìíîãî ïðèÿòåí...
> Ïðè÷èíàòà: Íå ñúì ñå çàïèñâàë òóê, çà äà áúäà óáåæäàâàí â íåùà, çà êîèòî
> âå÷å
 ñúì ðåøèë, ÷å íå ñà çà ìåí, íå ìè õàðåñâàò è ò.í.
> ---flame on---
> Íèùî ïðîòèâ Mandrake. Àìà, âñå ïàê, àç êàòî õàðåñâàì Debian è êàòî ìè âúðøè

 _ñúùàòà_ðàáîòà_êàòî_íà_òåáå_è_äàæå_å_îùå_ïî_ÿê_, òîâà íàëè íå îçíà÷àâà äà
> [...]
> ïî÷òè ñúì ñèãóðåí, ÷å MDK ñè èìàò òàêèâà ëèñòè - íà êîéòî ìó å êåô, äà ñè
> ñå çàïèøå òàì! À êîëêîòî äî ïîïóëÿðèçèðàíåòî - MDK å êîìåðñèàëíà
> äèñòðèáóöèÿ - âñè÷êè òèÿ ïðîåêòè, çà êîèòî _ïëàùà_ íà äèâåëîïúðèòå äà ãè
> ïðàâÿò, åñòåñòâåíî íîñÿò ÏÀÐÈ - êóïåí MDK + ïîääðúæêà. MDK ïëàùà çà
> ïîïóëÿðèçèðàíåòî ñè - àêî àç ùå ÿ ïîïóëÿðèçèðàì, äà áúäàò òàêà äîáðè.....;)
> Õóáàâîòî íà Debian â òîçè ñìèñúë å, ÷å å ñúâñåì èçâúí òàÿ ñôåðà è
> ñúùåâðåìåííî ñè îñòàâà íàé-æèâàòà (çà ìåí) äèñòðèáóöèÿ (â ìîìåíòà äàæå ÿ
> úïäåéòâàì). Îñâåí òîâà å êîìàé åäèíñòâåíîòî äèñòðî, êîåòî çàïàçâà â òàêàâà

 ãîëÿìà ñòåïåí äóõà íà GNU è ñâîáîäíèÿ ñîôòóåð.
> ---flame off---
> Âåñåëèíå, íå ñå îáèæäàé è ìåðñè çà èíôîòî â ïèñìîòî ;) Îáà÷å àéäå äà íå
> ïðàâèì êàë íà òèÿ, êîèòî ïðîñòî ñå êåôÿò äà ñè áúðêàò ïî-íàâúòðå (ëåëå, ÷àê

 ñåãà çàáåëÿçàõ êàê çâó÷è!! :)))))) - áåë. ïðè ïðîâåðêà... - çàòîâà
> [...]
> :))))))
>
> Ïîçäðàâè,
> 	ßñåí Ïðàìàòàðîâ
>
> Ï.Ï.: Äîêàòî ïèøåõ òîâà, ïðèñòèãíà îòãîâîð îò ßâîð Èâàíîâ (íå ÷å ñúì ñå
> ñúìíÿâàë...) Äàæå äâà... Çà åäèíèÿ ìèñëÿ, ÷å òðÿáâà äà ñåçèðàìå Ðîñè Äèìîâà
>

> :))) joke...., çà äðóãèÿ..... - õîðà, ùî íå íàïðàâèì îòäåëíè ëèñòè çà
>
> äèñòðî-ôëåéì-è? Ùîòî ôëåéìîâåòå çà äèñòðîòà ìè ñå ñòðóâàò íàé-ñêó÷íè... è
> áåçìèñëåíè ;)
> Àìà êàê äà íå âîäèø âîéíàòà, êàòî ñà òè ÿ îáÿâèëè - Ìàíäðåéê, òà Ìàíäðåéê;

 Ñëàê, òà Ñëàê.....Debian rulez!    :-P :-P  :))))

i AZ polzwam debian ... ama towa nqma znachenie ..... mnenieto mi za nego e
mnogo dobro .... i nqmam namereniq da go smenqm .... to towa ne znachi che
drugite distribuchii sa po zle [nemoga da go kaza zastoto ne sum gi polzwal
tolkowa kolkoto polzwam debian].............

 pochti vinagi nai-novoto. Pokazatelno za tova e sravnenieto m/u