Re: lug-bg: Linux Distribucii v Bulgaria (Offtopic)

  • Subject: Re: lug-bg: Linux Distribucii v Bulgaria (Offtopic)
  • From: vasil@xxxxxxxxxxx (Vasil Kolev)
  • Date: Mon, 21 Jan 2002 10:27:28 +0200 (EET)

  Mislq , che nqkoi podobni mail-ove, koito sudurzhat dostatuchno
informaciq q za nqkoq distribuciq, q za nqkoj problem, trqbva da se
publikuvat na site na lug-bg. Toq mail e mnogo dobre napisan, i vupreki
che ima nqkoq druga napadka vutre, bi pomognal na nqkogo da si izbere
distribuciq naprimer.

I p.s. nqma nuzhda ot flames. Distribuciite ne sa po-dobri edna ot druga,
prosto sa razlichni.