RE: lug-bg: Linux Distribucii v Bulgaria (Offtopic)

  • Subject: RE: lug-bg: Linux Distribucii v Bulgaria (Offtopic)
  • From: jason_pramik@xxxxxxx ( )
  • Date: Mon, 21 Jan 2002 18:24:01 +0200 (EET)

öèòèðàì  Jovko Jovkov <j_jov@xxxxxxxx>:
> Ste me izvenish, che ne ti prochetoh pismoto do kraq... dazhe samo v
> nachaloto poglednah, no ako mpglednite pyrvoto mi pismo ste vidite, che
> mozheshe nqkoi da mi da, eto tova e url -to. No tova qvno si e tipichno
> bylgarksa cherta - da se prikazva mnogo, kolkoto se mozhe po ezmisleno,
> da ne se vyrshi rabota, no obem da ima.
> Zhal mi e che i tuka se podavame na tova. Stanalo e po- zle ot irc...

Ååååé, íåäåé òàêà, ÷àêàé ìàëêî.. :( Ïèñìîòî ìè áåøå ñåðèîçíî è ïðèíöèïíî! Çàñòàâàì çàä òîâà ñîôòóåðúò äà áúäå _ñâîáîäåí_, à íå ïðîñòî îïúí ñîðñ..!
È áåç òîâà àç àêî ïèøà òóêà, ãî ïðàâÿ òîëêîâà ðÿäêî, ÷å.. ;)
Îáèäíî å, íàèñòèíà! irc..., bulgarska cherta... Ïèñìîòî ìè áåøå íå íàñî÷åíî êúì òåá, à ñúâñåì êóëòóðíà (i hope ;) ðåïëèêà êúì Âåñåëèí Êîëåâ!
Íå ñúì èñêàë äà ïîðàæäàì áåçìèñëåíà äèñêóñèÿ - àêî ñúì ãî íàïðàâèë, íåêà ïðîñòî ÿ ñïðåì!

Ïîçäðàâè, ßñåí Ïðàìàòàðîâ

100 õèëÿäè äóøè íå ìîãàò äà ãðåøàò
Íàïðàâåòå ñè è Âèå àäðåñ â mail.bG
12MB-POP3-WAP-SMS---TOBA-E-mail.bG