Re: lug-bg: trustix 1.5 + XFree86 4.1.0

  • Subject: Re: lug-bg: trustix 1.5 + XFree86 4.1.0
  • From: ivo@xxxxxxxxxxxxxx (Ivaylo Toshev)
  • Date: Tue, 29 Jan 2002 12:51:12 +0200

1. Zashto trugvash ot trustix ?? tova e kakto si i pishe "Secured Linux" i e
prednaznachen za server , no tova niama v sluchaia otnoshenie kum tvoite
problemi.
2. Za da se izpulni edna komanda , triabva da sa nalice slednite uslovia:
    - tia da e executable , t.e. --x .
    - tia da e v tekushtia PATH
    - da ia zadadesh s pulen ili relativen put, primerno /usr/bin/comanda
Niama znachenie che si v direktoriata, v koiato e i komandata - samo DOS i
WIn izpulniavat komandi v tekushtata direktoria. I v LINUX moje da bude
napraveno , no po default - ne e ot suobrajenia za sigurnost.

Íà Âòîðíèê 29 ßíóàðè  2002 12:06, âèå íàïèñàõòå: