Re: lug-bg: IPX software building mini-mini-stupid-HOWTO

  • Subject: Re: lug-bg: IPX software building mini-mini-stupid-HOWTO
  • From: atanasm@xxxxxxxxxxxxxx (Atanas Ivanov)
  • Date: Wed, 30 Jan 2002 09:53:12 +0200

Zdrasti,

George Danchev wrote:

>da razbiram 4e mars_nwe prevrusta (ili se opitva pone) Linux box-a v NetWare
>3.X ili 4.x server.

Da tochno taka, sravnitelno uspeshno. Az podkarah mars_nwe 0.99pl19,
kojto si e v distributiva na RH7.1, a ima
pl20, no ne znam dali ima nesto popraveno. Ne e losho no ne e dovarsheno
malko i niama support ot
avtora. Rutiraneto malko mi se opria zashtoto imam NetWare 3.12 kojto
raboti po 802.3 i kogato go ostavia
samo mars-a ot startirastia script nesto ne tragva, moje bi zashtoto
initial nastrojkite na IPX, ne sa kato tezi sled
tova, zashtoto posle tragva. Edinstveno neshto ne se poluchi s pravata
za dostap na prenesenite ot Linux potrebiteli
kogato sa supervisor equiv. dobre, no drugite ne vijdat chast ot dir i
fajlovete i ne moga da si obiasnia zashto.
Ima variant na chisti NetWare prava i smeseni s Linux, obache rezultata
e podoben. Inache mi tragna i edna
MUMPS programka kojato polzva IPX (ne SPX) za komunikacia mejdu
prilojnia server i clientite.
Obshto vzeto s malko probi i tarpenie moje da izleze dobro reshenie.
Izviniavaj za malkoto raztiagane na lokumi, no na takova nivo mi se
iziasniha i na men neshtata -
tova znam!!!
Uspeh