Re: lug-bg: netcat

  • Subject: Re: lug-bg: netcat
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Wed, 30 Jan 2002 17:06:47 +0200

On Wednesday 30 January 2002 18:33, you wrote:

> Èìà è åäèí ìíîãî ìàëçåëèâ íà÷èí:
> eject [èëè eject cdrom, eject /dev/hdb, eject /dev/cdrom....]
> eject -t
> ïðàâè umount + eject è close tray + mount ñúîòâåòíî. Âòîðîòî íå âèíàãè
> ðàáîòè (âêë ïðè ìåí;), íî ïúðâîòî (eject) èçêàðâà óñòðîéñòâîòî cdrom ïî
> ïîäðàçáèðàíå..
 ...â ñëó÷àé, ÷å å èíñòàëèðàí ïàêåòúò eject... è òå ìúðçè äà
> îòëåïÿø ïðúñòè îò êèáîðäà :))

ààà òîâà å ìíîãî áåñíî áå ... íå ãî çíàåõ, :). Àêî çíàåø êîëêî óñèëèÿ ìè
ñïåñòÿâàø ... òî íå å ëåñíî è äà òå ìúðçè ... äà èìàøå ñàìî êîé äà ñìåíÿ CD
äèñêà ... :) . îò ìàí-à âèäÿõ, ÷å -t îïöèÿòà íå ñå ïîääúðæà îò âñè÷êè CDROM
óñòðîéñòâà. Òóêà åäíî  Teac IDE CD-532E-A, ATAPI 32X CD-ROM drive, 128kB
Cache, DMA îòáèðà îò -t è ïðèáèðà âðàòíèêà :).

--
Greets,
fr33zb1