Re: lug-bg: printer server [HP LaserJet 6L]

  • Subject: Re: lug-bg: printer server [HP LaserJet 6L]
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Wed, 30 Jan 2002 13:03:16 +0200

On Tuesday 29 January 2002 07:04 pm, you wrote:

> instalirai si cups - ima go v debian; za imam takyv printer i sym
> ustanovil che nai-dobro kachestvo dava s drivera na CUPS za laserJet*.
> samo sled tova triabva da mu kazhesh da e 600dpi ot configuraciata na
> printera.
>
> sled kato si nastroil cups i mozhesh da pechatash ot mashinata na koiato
> e instaliran(lp test.ps, lp test.pdf), installirash Samba i pishesh v
> /etc/smb.conf
>
> v [global]
> printing = cups
> printcap name = /etc/printcap.cups
>
> i pravish sekcia

> [...]
Ako ne te udovletvoriava ka4estvoto na pe4ata ili nikoi ot
izbroenite driveri ne ti vyrshi rabota mojesh da si pe4atash  "raw" data kym
lpX ot Linux box-a( 1:1 tova koeto se spoolva za pe4at ot Win mashinite. A na
Windowsite shte triabva da instalirash pravilnite driveri za tozi printer ).
tova e nai byrzia i lesen na4in ( ako ve4e ti e instaliran na nikakyv Windows
tozi printer kato localen ) . Vij Samba-HOWTO. v razdela za printvane imashe
primer kak da pe4atash "raw" data.