Re: lug-bg: Named log

  • Subject: Re: lug-bg: Named log
  • From: atanasm@xxxxxxxxxxxxxx (Atanas Ivanov)
  • Date: Thu, 31 Jan 2002 21:40:53 +0200

Thanks,

Boyan Krosnov wrote:

>ako imash vyzmojnost da si segmentirash mrejata fizicheski ili s vlani
>taka che mashinite ot razlichni subneti da sa w razlichni broadcast
>domain-i.

tova e malko nad moite vazmojnosti ;-)))

>ako mojesh da ubedish netware-a da si spre IP RIPa na tiq dwe karti,
>shtoto towa si e security bug :) - wseki potrebitel w lana ti moje da
>ubedi novela da prashta paketite adresirani za opredeleni adresi na nego
>vmesto po normalniq im pyt.
>inache just ignore.
>
>btw. RIP-a za kojto stawa duma e IP RIP a ne IPX rip kojto obiknowenno
>se ima w predwid kato se kombinira sys SAP.

Da RIPSAP e na IPX routera, no na TCP/IP sashto RIP e YES po
podrazbirane, sega ste go spra i maj ste triabva da
posochia gateway, vse oste ne znam kato spra NetWare ste vidia (Edin pat
probvah unbind na IP i unload TCPIP.nlm no mi blokira -
inache servera ne e spiran niakolko meseca!).
OK mersi