Re: lug-bg: Open Office build 638 mnenie+vypros

  • Subject: Re: lug-bg: Open Office build 638 mnenie+vypros
  • From: stoko@xxxxxxxxxxx (Stoyan Zalev)
  • Date: Fri, 01 Feb 2002 16:34:46 GMT

[windows-1251] Àíòîí Çèíîâèåâ writes:

> Íà 31 ÿíóàðè 2002 (÷åòâúðòúê) â 22:18 ÷àñà Alexander Shopov ïèñà:

> 	Èíñòàëèðàíåòî íà Teams ïðè ghostscript íå å äîáðî ðåøåíèå, à
> ìîæå è âúîáùå äà íå ïîìîãíå. Ïîëçâàø ëè øðèôòîâ ñúðâúð?
>
> 	Àíòîí Çèíîâèåâ

Da, xfs i syotvetno xfs-xtt, ot Debian/testing, rabotjat si OK,imam
rabotesht xfstt,ama wsyshtnost njamam polza ot nego. Shriftovete sa izcjalo
ot .deb paketi, za kirilizacija na konzolata polzvam console-cyrillic, za
X-a sym izpolzval tvojat xcyr script s malki variacii, ostanaloto e po
predpochitanie. E,na praktika tova si e bglinux,nali :-) Taka che mi se
struva che nito problema,nito reshenieto sa v bglinux. Instaliraneto na
Teams kato dostypen za X ne se li praveshe s pomeshtta na njakakyv tool -
Defoma? (A inache xfs-xtt si raboti i to stabilno.)
                                                          Stockton