Re: lug-bg: Stefan .. ili kyfto e tam ...

  • Subject: Re: lug-bg: Stefan .. ili kyfto e tam ...
  • From: stefkk@xxxxxx (Stefan)
  • Date: Fri, 01 Feb 2002 21:18:36 +0200

Naistina li prodaljavam da pravia autoreply ??
Ne mislia taka. Sled kato popravih filtera mislia che poveche ne
otgovariam na tezi pisma. Az go popravih savsem navreme predpolagam.
Oshte sashtia den kogato go slojih.
Ako gresha i vse oshte pravia flood molia da me izvinite i pls KAJETE mi
za da go mahna. Ne saobrazih che taka shte stane kato go slojih v
nachaloto zashtoot sam nov v lista i vaobshte ne se setih che taka shte
stane.
sorry pak
i pls kajete mi ako vse oshte annoy-vam :)
Bye

   Greetings, Stefan