Re: lug-bg: tail -f | grep ... | cat ... | awk ...

  • Subject: Re: lug-bg: tail -f | grep ... | cat ... | awk ...
  • From: emo@xxxxxxxxxx (Emil Tantilov)
  • Date: Sat, 2 Feb 2002 10:04:24 -0800

Hi-te,

 Moje i da si waobraziawam :) Servera mi e na k6-2 450 128MB - na nego warwi
bind, apache, qmail ...
 Sled kato pusnah skripta i waw iptables se narediha poweche ot stotina
"zabraneni" adresa (samo kam port 80) zabeliazah na niakoi igri, koito igraia
online ot wreme na wreme che ping-a mi se kachi s okolo 10-20 msec (ot  60 na
80-90 primerno)- sled kato go mahnah pak se oprawi. Pri drugite neshta ne e
zabelejimo ... Ne e i kato da me interesuwa osobeno, no wse pak ot twa si
izwadih zakluchenie che iptables moje i da se pretowarwa (wse pak twa chudo
srawniawa (IF) whodiashtia trafik sas zadadenite prawila ...)

Za poiasnenie da kaja che az sam na ADSL 768/128.

Emo