Re: Offtopic: lug-bg: tail -f | grep ... | cut ... | awk ...

  • Subject: Re: Offtopic: lug-bg: tail -f | grep ... | cut ... | awk ...
  • From: vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Sat, 2 Feb 2002 20:41:26 +0200

Ia pogledni oshte vednazh za kakvo stava vapros... Vsasnost za vtori
pyt mi se nalaga da obiasniavam edno i sashto neshto!

Vseki se hvashta za codered i nimda. Tova be dadeno samo
za primer! Fakticheski se hvashtat i loshi datagrami i za telnet
bazirani uslugi (prepylvane na bufferi i t.n.). Ima zashtita i na
RPC portovete i t.n.. T.e. TOVA NE E SCANER ZA CODE RED!!!
Toi mozghe da lovi reporoduktivnite datagrami na cherveia, no
go pravi samo zashtoto ima takyv plugin, t.e. toi e razshiriaem!

Shto se kasae do traffica... Prez moia router dnes premina kam
1 GB traffic. Ne se useti zabaviane. Narochno za da potvardia, che
niama stranichni efekti v momenta (ot 18:15) experimentiram s edna mnogo
slaba (dali?) i standartna konfiguracia pusnata kam routirane na wireless
(128 kbps) i dialup potrebiteli (dialup 56 kbps)

Pentium-MMX 200MHz 64 Mb RAM (SIM-72 PIN, 2x32)
LAN: 2 x Repotec 10/100 RTL-8139 Chilset
OS: RedHat 7.2
iptables: v1.2.2

V momenta imam 83 hosta blokirani za loshi zaiavki. V momenta sam
vyrzan na wireless kam sashtia tozi slab router i si tocha Netscape 6.2.1
za LINUX.Pusnal sam LICQ, connectnat sam kam games.yahoo.com i
igraia na tabla i prashtam mailove. Ops, sega blokiranite hostove stanaha
87. Az sam pusnal script  na 1 chas da chisti adnatite hostove. I vsichko si
e pod control. A da, ima zakacheni i 2-ma dialup potrebiteli, edinia v momenta
gledam si tegli mp3-ki ot free.techno.link.com

I zabaviane niama...