Re: lug-bg: Hacked ???

  • Subject: Re: lug-bg: Hacked ???
  • From: emo@xxxxxxxxxx (Emil Tantilov)
  • Date: Sun, 3 Feb 2002 10:20:54 -0800

Hi-te,

 Za sajalenie naposledak se otkriha dosta vulnerabilities - za obobshten list
pogledni:

http://lwn.net/2002/0131/security.php3

 W obshti linii ako smiatash che systemata e hack-nata potarsi za rootkit-owe
i t.n. Razreshi dostap do SSH (dosta exploits w ssh naposledak :(  samo ot
IP-ta ot koito ti se wrazwash i t.n.

 Dobra ideia e da pusnesh script koito da srawniawa prez wreme za promeneni
file-owe (/bin /etc ...) i da prashta mail ako nameri takiwa - az si napisah
edin mnogo elementaren sas md5, znam che ima i programka na perl (zabrawih i
imeto - freshmeat) deto prawi check za promeneni file-owe i atributi na
file-owe ...
Waobshte wsichko koeto shte ti pomogne da saberesh info ako stane problem.

Kato osnowna ideia e da zabranish dostapa na wsichki oswen tezi koito triabwa
da imat dostap (tcpwrappers, iptables ...)

Emo