Re: Offtopic: lug-bg: tail -f | grep ... | cut ... | awk ...

  • Subject: Re: Offtopic: lug-bg: tail -f | grep ... | cut ... | awk ...
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Mon, 4 Feb 2002 17:44:47 +0200

On Monday 04 February 2002 16:28, you wrote:
> Tova e napraveno za uspokoenie na duhovete! Zashtoto niakoi hora kazaha
> da go ima:) i go ima. Inache pri men ne se poluchavat povtorenia.
>
> V parvonachalnata versia na materiala takova neshto niamashe! Posle go
> dobavih. Vizh predishni postingi!
>
>   Pozdravi za nabliudatelnite:)

mda, mnogo dobre i na mqsto zabit vypros. Congrats !
mozhe bi obyrkvaneto e doshlo ot moite messages... no ponezhe az se opitvah
da predlagam nabludenie za promqnata na prelude.log 4rez non-stop sravnenie
na negovo predishno kopie (t.e. pri poslednata my promqna ot programata
Prelude) s endless loop i eventualno vytre v tozi loop ste se vika i iptables
za da insert-va,  i za tova nqma smisyl da insert-va edno i systo nesto ako
programata Prelude ne e modificirala prelude.log file-a. Typo naistina,
priznavam si, no nali ne mozhehme da se opravime s potoka sled tail -f, za
tfa taka...  :)

a v slu4aq s tail -f tova naistina ne e neobhodimo, bezkrajnostta na
nabludenieto na prelude.log se pravi (vytreshno) ot tail -f , i nqma smisyl
ot lame endless loops s bash kakyvto az predlagah;). dori i da se iz4isti
tablicata s block-natite IP-ta v daden moment 4e da stanat dobri, posle
kogato bydat hvanati v izdunka te naistina ne mozhe da dostynat sistemata
dokato ne bydat amnistirani otnovo :) .  No tozi check ne e bug, i ne vodi do
nqkakvo zabavqne koeto trqbva da se vzima pod vnimanie. Dobre kogato
gledat mnogo o4i !

Greets,
fr33zb1