Re: lug-bg: Diplomna rabota

  • Subject: Re: lug-bg: Diplomna rabota
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Mon, 4 Feb 2002 18:32:19 +0200

On Monday 04 February 2002 15:52, you wrote:
> Za snmp ne moga da ti pomogna, no mozhesh da vidish tova, koeto az sum
> pisal na http://ludost.net/chains/ , bazirano e na ipchains, ima si i
> readme, i vwqkvi krasotichki (i osven tova predpolagam che e dostatuchno
> guvkavo). Nadqvam se da ti pomogne :)

oppa, interesno. ama kazvajte gi tezi raboti na vreme zna4i :). Metnah edin
pogled nabyrzo, i moga da predlozha slednite ulesneniq: 1) ponezhe ne vseki
ima headers na postgresql-a (za debian sa v paketa "postgresql-dev" i gi
instalira v /usr/include/postgresql) da distributirash libpq-fe.h s tvoq
paket i da se include-va ot nego. Mislq 4e nqma da ima problemi mezhdu
razi4nite releases na pg-to. 2) ako mozhe da iznesesh nqkoi nestica v obst
configuracionen file (v /etc/nesto_si) : imeto na bazata danni i dbuser-a (ot
config.h) i tam kakvo beshe ot sqlstat scripta. Da stane po prenosimo :)

Da kazha samo, tova ne e kritika, naprotiv !
P.S. na kvi raboti zna4i mzohe da popadne 4ovek.

Greets,
fr33zb1