Re: lug-bg: Promqna na IRQ

  • Subject: Re: lug-bg: Promqna na IRQ
  • From: s_grigorov@xxxxxxxxx (Stanimir Grigorov)
  • Date: Tue, 5 Feb 2002 10:21:46 +0200

Blagodarq za otgoworite.
Utochnih che stawa wypros za PCI card, t.e. naistina nqma jumper-i, nqma
toolcheta ( pod dos ) koito se puskat zada se konfiguira card-ata i t.n.
Configuiraneto qwno trqbwa da stane chrez BIOSa ili operacionnata
systema ( Linux ).
Wyprosa beshe principen, - e li e wyzmozhno takowa
configuirane-preconfiguirane
( ot tipa zadachka-zakachka ). Konkretnite parametri ( PCI NIC 3c905B-TX,
ot IRQ 12 kym IRQ 10, debian  i t.n. ) bqha zada se utochni che stawa wypros
za PCI card i nastrojka na IRQ.
IRQ-tata imat prioritet, taka che koe ustrojdtwo koe IRQ polzwa ne e e
sywsem
malowazhno.
Zatowa wyprosa mi beshe, ako nqkoj e imal problemi s IRQtata i e uspql da gi
premesti, da spodeli kak stawa towa.