Re: lug-bg: typerate settings?

  • Subject: Re: lug-bg: typerate settings?
  • From: zachary_dimitrov@xxxxxxxxxxx (Zachary Evgeniev Dimitrov)
  • Date: Wed, 6 Feb 2002 08:38:15 +0100 (MET)

On Tue, 5 Feb 2002 00:32:01 +0200
George Danchev <danchev@xxxxxxxxx> wrote:

-cut-

> [...]
stava vypros za /etc/inittab na Slackware 7.0 i 8.0

> btw, v zavisimost ot distroto syntax-a may vary... :)
> nqkoj polzvat "getty", drugi "agetty" i t.n.
> ne se razbira koj files sa ednakvi i dali tova se polu4ava samo na
> virtual terminals (tty) ili i na preudo terminals (pts).
Dokolkoto razbiram tezi versii na Slackware izpolzvat agetty.
Ami tochno tova e problema che e na vsqkakvi konzoli (tty; pts).

>Vizh kakvo ima
> v tozi "gettydefs", v moito distro nqmam takyf file, a nqmam slack pod
> ryka 4e da pogledna.
I v moite Slackowe nqma takyv file - tozi file (dokolkoto razbrah) e
neobhodim za getty, no ne i za agetty i zatova go nqma.

> Vse pak ako iskash opitaj na nqkoe tty s gorniq red
> s "getty" da vidish dali ima nqkakva razlika. Poogledaj init scriptovete
> da vidish kakvo se set-va.
Predpolagam che problema ne e ot tezi redove; tyi kato failovete sa
ednakvi. Trqbva da e neshto ot bash ili TERM obkryjenieto, no ne moga da
otrkiq tochno kakvo. Nenam tochno kak se kazvashe tehnicheski typerate
delay ili typedelay, a moje bi i keyboard delay za da obqsnq po-tochno
problema. Obqsnenieto mi v pyrvoto pismo po tozi vypros e amatiorsko
(opital sym se da go kaja bukvalno) prosto zashtoto ne si spomnqm termina
za tova zabavqne pri natiskane na klavish.

Blagodarq za syvetite,
3axapu