Re: lug-bg: samba-domain

  • Subject: Re: lug-bg: samba-domain
  • From: dam@xxxxxx (Damyan Ivanov)
  • Date: Fri, 8 Feb 2002 12:13:12 +0200

On Fri, Feb 08, 2002 at 11:21:04AM +0200 Qsin wrote:
> Celta e ne da lovim veshtici. Osven tova organizacijata e DHCP.
> Iskame mashinite da imat Internet i mrezha ako sa se lognali v
> domain-a (i sa poluchili avtomatichno IP adres s DHCP)

Tova mi se vizhda slozhno, no vse pak shte go kazha:

V startup folder-a na user-a se slaga shortkut kym nyakakwa programa,
koyato na vseki 10 minuti se svarzva kam specialen script (slusha na
firewall-a), koito razreshava trafika ot IP-to i touch-va fajl s ime
ip-adresa[1]. Otdelno ima cron-job, kojto na vseki 15 minuti iztriva
ostarelite IP-fajlove i blokira syotwetnite IP-ta[2].

Socket.pm bi tryabvalo da ulesni server-a (ot kam firewall-a)
netcat ima versiya za Windows, ako imashe i Cron za Windows...

Programata, koyato shte visi v Startup folder-a tryabva da
proveryava dali user-a se e lognal.

--
dam

[1] iptables -A FORWARD -s $IP -j ACCEPT[3]
[2] iptables -D FORWARD -s $IP -j ACCEPT[3]
[3] priemame, che default policy za FORWARD e DENY