Re: AW: lug-bg: Anivirus reshenie za Linux File Server

  • Subject: Re: AW: lug-bg: Anivirus reshenie za Linux File Server
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Fri, 8 Feb 2002 17:11:03 +0200

On Friday 08 February 2002 01:28, you wrote:
> dobre de qsno, ne e imalo dosega takova nesto :)
>
> ideqta e Linux (Red Hat 7.2 Prof)
> Samba 2.2 + OpenLDAP 2.x (last :) - clientskite mashinite zasega ste sa
> windows,
>  no ste ima progres i v taq nosoka
> Arkeia za backup (free e za server + 2 stancii,
>  clienta oste ne mi e izqsnil kolko ste sa stanciite :( )
> mcafee za antivirus
> Postfix(qmail) + Courier Imap + OpenLDAP za Email
>
> za Firewall/Email Gateway to si e qsno i dokazano :)
> OpenBSD + snort + squid + Postfix + RAVantivirus

hmm, running kufto i da e demon na firewall machina e qsno i dokazano 4e ne e
mnogo mnogo secure, ne daj si bozhe demona ako raboti s root prava i byde
exploit-nat... => edit, edit, edit na firewall rules i kvoto se seti :). A
btw ne 4e razbiram ili se zaqzhdam, no mislq 4e nqma nesta v IPFilter koito
da nqmat analog v Netfilter, obratnoto maj e vqrno oba4e.

A eto edna interesna ideq za really dedicated firewall, acting samo i
edinstveno kato takyf (stoto chance remote exploit da ima v kernela e ~100
pyti po-malyk otkolkoto v nqkoj ot demon procesite):
http://www.samag.com/documents/s=1824/sam0201d/0201d.htm
ne sym go probal na nisto, no mi e interesno dali ste mozhe da stane i na
openbsd.

--
Greets,
fr33zb1