Re: lug-bg: Instalirane i configurirane na DVB SkyMedia 200D

  • Subject: Re: lug-bg: Instalirane i configurirane na DVB SkyMedia 200D
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Thu, 14 Feb 2002 18:34:36 +0200

On Thursday 14 February 2002 15:49, you wrote:
> [...]
1. Pravish edin diff against versiata koiato si modificiral i go submitvash
na oficialnia "bugs/patches" adress.
2. Po jelanie publikuvash niakade modificirania driver( Po vyzmojnost na
   misto kydeto shte byde zabeliazan po lesno ). Taka shte namalish
shansovete na vyprosnite hora da si namirat "balami".
3. Ne premyl4avash imenata na tezi hora zashtoto utre i niakoi drug shte byde
prekaran za tiahna izgoda, i te vaobshte niama i da se zamisliat dali e
"moralno" tova koeto praviat.
4. Tova 4e vzimat pari za uslugata "Puskane na SkyMedia200 pod linux-2.4"
samo po sebe si ne e nemoralno. Nemoralnoto e 4e si prisvoiavat zaslugite za
promenite po driver-a. No ti ne si napravil nishto za da predotvratish tova.(
Vij 1 i 2 )
5. Ne priemai tova kato niakakyv vid kritika. :).Vse pak promenite sa si tvoi.

PS: Pyk Kostadin sthe te po4erpi niakolko biri4ki. :)