Re: lug-bg: 5-ta sreshta na grupata - fanelki

  • Subject: Re: lug-bg: 5-ta sreshta na grupata - fanelki
  • From: nmitev@xxxxxx (Nikolay Mitev)
  • Date: Mon, 18 Feb 2002 18:13:21 +0200

Hi,

On Monday 18 February 2002 17:23, you wrote:

> [...]
> ÷å ïîäêðåïÿìå ñâîáîäíèÿ ñîôòóåð.. íå, ÷å ñè êóïóâàìå âñåêè áîêëóê îò
> "öåíòðàëàòà" è ïîñëå ñìå ãîëåìèòå ñïåöèàëèñòè... :( Ìèñëÿ, ÷å ñ ò.íàð.
> "ïèðàòñòâî" äîñòà ñå ñïåêóëèðà. ×óäî ãîëÿìî..; íåêà íÿêîé òóê ñå ïîõâàëè,
> ÷å íÿìà íèòî åäíà íåçàêîííà mp3 íà ìàøèíàòà ñè..; òàêúâ ÷îâåê èëè ïîëó÷àâà
> áàÿ ïàðèöè (åâàëëà), èëè ïðîñòî íå çíàå êâî å òâà ìóçèêà. È mp3 å ñàìî
> ïðèìåð - íå ìè êàçâàéòå, ÷å íå ãëåäàòå ôèëìè. Èëè ïúê ÷å íÿìàòå êðàêíàòà
> ïðîãðàìà íà Óèí-äåëà ñè... Íèå ÍÅ ÑÌÅ àíòè-ïèðàòñêà óäàðíà ãðóïà, íèå ñìå
> ËÈÍÓÊÑ×ÈÈ (ñïðàâêà - ïîäïèñà íà ãðóïàòà) " ìîÿ êîìïþòúð èìà ñàìî ñâîáîäíè
<Ironic> Mi po na4ina po kojto si go napisal, az razbiram 4e ima6 i winblows
dql na ma6inata si (kakto mnogo drugi hora, apropos), koeto avtomati4no pravi
i tova izqvlenie gre6no, osven razbira se ako nqma6 i winblows za svopodna
programa ;-PPP
</Ironic>

A otnosno nadpisite, az li4no predpo4itam vuob6te da nqma. Edin pingvin e
dostatu4no krasnore4iv, ne mislite li? Az dazhe bih predpo4el mnozhestvo
razli4ni logo-ta na razli4ni free software proekti, ne samo linux q. Mnogo
sa, i 6te sa malki, taka 4e da ne biqt prekaleno mnogo na o4i. Az li4no ne
bih trugnal s takava teniska po ulicite (geek-look ne mi dopada mnogo, a
teniska s pingvin na neq si mnooogo geek ;-)). Maksimum bih q polzval da si
kopaq domatite s neq. Ta taka, pomislete malko po vuprosa.

> ßñåí Ïðàìàòàðîâ

Cheers,
face