lug-bg: diskusia fanelki

  • Subject: lug-bg: diskusia fanelki
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Tue, 19 Feb 2002 08:07:18 +0000 (GMT)

> ot 5 dena i shte
> poveche i bih si kupil 5-6.

To ne e data, a samo mesec i godina.
Nadpisa otpred e malak i ne se natrapva, a vse pak
triabva spored men da ima konkretno sabitie, otrazeno
na fanelkata.

> logota kato na apache,

Tova e drug variant na fanelka. Nie sme predlojili
proekt s tekst. Tova sa dvata vazmojni varianta.
Proekt s mnogo logo-ta i URL-i mojem da napravim
dogodina.

Ako se sprem na proekta s tekst, segashnoto ni
predlojenie sme se starali da otgovaria na slednite
uslovia:

1. Teksta da e aktualen za specifikata na grupata
(Gogo mi kazva che dumata 'svoboden' e ograni4avashta,
v smisal che niakoi ot vas moje bi polzvat plateni
programi za Linux, obache si misla, che moje i taka -
tezi deto polzvat platena programa, shte nosiat
fanelkata poslagvaiki).

2. Teksta da e na balgarski, da e iasen, lakoni4en i
da ne sadarja chujdi dumi (moga samo da predloja
po-kratkoto 'V komutara mi ima samo svobodni
programi'). Ne mojahme da izbegnem izpolzvaneto na
chujdicata 'komputar', ama niama balgarska duma za
tezi brakmi.

3. URL-a na grupata da e na vidno miasto

4. Kartinkata da e nai-masovata (pingvin v sednalo
polojenie)

Razbira se tova e samo proekt i ako moite saobrajenia
vi udovletvoriavat, disainerite mogat da pristapiat
kam izgotviane na okon4atelni kartinki.

Predlagam da izpolzvame logo za Linux bez nomer na
versiata, fona da e bial i da se probvat drugi
shriftove i razpolagane na nadpisite. Predlojeniata si
izprashtaite na Spas Pavlov <spas@xxxxxxxxxxx>, za da
moje toi da gi publikuva na saita za obsajdane.

> To Serve" :)) A otzad
> send your mail with

Ne e stilno (vij saobrajenie 2.).
Vse pak tova e balgarska fanelka.

Pak vi napomniam, che vsiaka finansova podkrepa za
izrabotvaneto na fanelkite (avansova porachka ili
kredit) shte e dobre doshla.

=====
Skelet
====== http://skelet.hit.bg