Re: lug-bg: Zebra

  • Subject: Re: lug-bg: Zebra
  • From: lekov@xxxxxxxxxxx (Stoyan Lekov)
  • Date: Fri, 8 Mar 2002 12:42:13 +0200

Ne znam dali pravilno sym razbral, no vsyshnost mozhe da stane, makar i
malko po "bakalski"
da priemem che ima 64 ip-ta ot dostavchik A i  dostavchik B e saglasen da mu
dade i toi 64 ip-ta.
dvete ISP-ta si puskat BGP kam nego, kato dostavchik A si mu anonsira
mrezhata (tyi kato e chast ot negovata), a dostavchik B mu nat-va ip-tata
kam negovi, i realno syshto go anonsira (t.e. ima multihoming ot gledna
tochka priemane ). Loshoto e veche ako ima web-servers, etc.

pak kazvam, ne sym siguren dali sym razbral pravilno, i da, znam che ideiata
ne e blestiashta :)