Re: lug-bg: Zebra

  • Subject: Re: lug-bg: Zebra
  • From: lekov@xxxxxxxxxxx (Stoyan Lekov)
  • Date: Fri, 8 Mar 2002 18:26:11 +0200

-----Original Message-----
From: Boyan Krosnov <bkrosnov@xxxxxxxx>
To: lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Date: 08 Ìàðò 2002 ã. 18:21

>Praw si, wyzmojno e da se naprawi taka kato kazwash, kato se izluchat
>nqkolko problema
>
>1.koj provider shte se nawie da prawi towa za teb
>otgowor: nikoj
>reshenie:prawish nata na twoj router

Az bih se navil zaradi sporta

>2.kakwo stawa kogato dokato imash otworena tcp sesiq bgp-to ti preceni
>che trqbwa da prekarwa trafika prez drugiq provider -
>otgowor: chupi ti se tcp sesiqta, zashtoto ti se smenq adresa na ednata
>strana
>reshenie: oswen direktnoto bgp i indirect peering prez tuneli i inside
>global poolowe za da se zapazwat i source i destination adresa pri
>wsqkakwi katastrofi

Kazah ti che reshenieto e "bakalsko" - t.e. ne go smiatam za pravilno, no
principno e vyzmozhno.

> [...]
>otgowor: s tolkowa prost nat ne mojesh da razreshish tozi problem,
>zashtoto ne si siguren che pytq po kojto wlizat paketite kym mail
>servera ti shte e syshtiq po kojto shte se wryshtat, syotwetno i
>adresite shte sa razlichni i nqma izobshto da ti se zakacha tcp-to
>reshenie: ili inside global poolowe (koeto e po-dobroto) ili nat +
>policy routing (na razlichni routeri), nata se griji da raznatwa
>paketite na adresa prez kojto e pochnala sesiqta a policy routinga se
>griji da ne prashta s chujdi adresi prez neprawilnata mreja.

Izrishno posochih, che shte e kofti, ako ima web servers naprimer

>Izwinqwaj ako sym te oskyrbil :)

ne, ne si me oskyrbil, gluposti
prosto izkazah mnenieto si, che principno e vyzmozhno, ne sporia dali e
pravilno, kazvam prosto che principno e vyzmozhno .....

>BR,
>Boyan

Stoyan

  • Във връзка с: