Re: lug-bg: mnenie za Gentoo

  • Subject: Re: lug-bg: mnenie za Gentoo
  • From: coder@xxxxxxxxxx (Ilian Zarov)
  • Date: 10 Mar 2002 03:31:28 +0200

On Sat, 2002-03-09 at 23:43, Majesty wrote:
> Samo o6te ne6to-kak e s kiriliziraneto-ima li problemi pri kirilizirane
> lokalizirane i etc.
Problemi sled instaliraneto na shriftove za chetene nqma (az lichno
polzvam kirilica samo v galeon i ponqkoga evolution - ne mi se e
nalagalo da instaliram dopylnitelni shriftove). No za pisane na kirilica
ne znam kak stoqt neshtata, samiq paket bglinux e s nestandartna
instalaciq i shte ima dosta rabota po pisane na ebuild za nego. Oshte
poveche, che v samiq si instalacionen skript (dokolkoto si spomnqm) toi
praveshe razlichni nastroiki po sistemata. Portage izpolzva sandbox za
da ogranichi installaciite da ne pishat direktno po systemata, a pyrvo
syzdava psevdo image i sled tova realno installaciqta. Ta tezi nastroiki
eventualno bi trqbvalo da se iznesat v otdelen file, koito user-a rychno
da startira sled installaciqta na bglinux. Nakratko, v momenta
avtomatichno nqma kak da se poddyrja pisane na kirilica, a trqbva da se
napravi pyrvo ebuild, primerno, za bglinux. Tova nqma da e lesno i shte
se naloji da se polzvat dopylnitelni patches kym bglinux. Moje i da se
zahvana v blizkoto bydeshte i eventualno da vleze v Gentoo Linux 1.0.
No opredeleno shte trqbvat i testers, osobeno s KDE installacii vyrhu
gentoo, tyj kato az polzvam izcqlo GNOME. A zasega ne sa mi izvestni
drugi bylgari, potrebiteli na gentoo :)

> Majesty

        Pozdravi,
           Ilian Zarov