Re: lug-bg: Dial-on-demand + drugi glezotii

  • Subject: Re: lug-bg: Dial-on-demand + drugi glezotii
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Fri, 15 Mar 2002 15:22:38 +0200

> Mda, trjabva da se obmisli i tova. Ako stane kakto iskam - vsichko e edna
> procedura, ako ne uspee dadena stupka, prekusva i procedurata, njama
> sinhronizacia. Ako e dvupasowa procedurata - da, upload-a trjabva da se
> zabrani, dokato vurvi "gw -> remote_ftp". Zatova i mi se iska da e
> ednopasova. Ima i drug moment - ne iskam userite kato si kachat file na
> gw-a i da kazat - "ot tuk natatuk otgovornostta tova da stigne do
> centralata e tvoja", a da znajat, che ako ne sa uspeli da go kachat - ne e
> otishul v centralata.

ami taka e, no ednopasovata procedura nqma da ima uspeh poradi tova 4e ti
iskash : internal_user_ftp_client -> GW ssh,
a tova ne se sestam kak ste stane :)

za tova trebe da minesh prez ftp_demon na GW-to:
user_ftp_client -> GW ftp_demon -> GW ssh ..... natam qsno

ysetih se i drugo,
na gw da ima 2 ftp folder-a: users da upload-vat kym folder1 , a ti da
uploadvash folder2 kym remote ftp-to. Taka ste se izbegne blokiraneto na
users da uploadvat kym gw-to, dokato ti upload-vash kym remote ftp-to ...
Problem ostava pak 4e dokato users upload-vat kym gw, ti trqbva da gi 4akash
da zavyrshat i da nqma tehni aktivni ftp sesii (nqma da uploadvash polovin
files q ;).

> Razbira se, samo da go podkaram. :)
>
> BTW, iznikna i drug problem - vdiganeto na ssh tuneli on demand - nali
> trjabva da stava bez potrebitelska namesa :) A to si iska password. Kakto i
> da e - spravih se s tova. Ne e mnogo chisto ot gledna tochka na sigurnost,
> no e priemlivo. Ako njakoj se interesuva kak moze da napravi noninteractive
> ssh sesia bez da se vuvezda password - da pishe :) (i bez da puska
> PermitEmptyPasswords v servera razbira se :))

menil si stojnostta po podrazbirane na PreferredAuthentications ?
ne mi se misli koq si slozhil sega :)

--
Greets,
fr33zb1