lug-bg: Cyr i mail-lista

  • Subject: lug-bg: Cyr i mail-lista
  • From: netadmin@xxxxxxxxxxx (Peyo Hristov)
  • Date: Tue, 26 Mar 2002 16:01:58 +0200

Zdraveyte na vsichki.
Izviniavam se za koeto, no iskam da dam principno predlojenie, koeto
nadiavam se niama da se iztalkuva pogreshno t.e. - niama da trugnete da
me
opliuvate vsichki i da me pobiete na kol:)))

Ot moya opit si pozvoliavam da sudia, che ne samo  na men mi se nalaga
da
si proveriavam maila na razlichni mashini. Estestveno kakto se
doseshtate, dalech ne na vsichki ima instalirana
KAKVATO I DA E KIRILICA. Inache kazano Windows-1251 encodinga ne e na
pochit. V tazi vruzka iskam da spodelia, che kogato e zacheknata dadena
tema, koyato jivo me interesuva, ne moga da razbera kak proticha,
blagodarenie na goresp[omenatia charset. Mnogo riadko mi se nalaga da
siadam na
windowski mashini ili na mashini s normalna operacionna sistema, koito
sa snabdeni s neobhodimite fontove. T.e - nishto se ne vidi i samo moga
da gadaya za kakvo stava duma. Triabva da se dovleka do moia komp i
togava da poprochitam tova - onova.

Bezsporno e drazneshto, ako se seshtate za kakvo Vi govoria. Naprimer
predi okolo 3 sedmici mi se naloji da kisna na edna mashina, na koyato
niamah NIKAKVA vuzmojnost da sloja kirilica i po povoda izpadah v
bezsilna iarost, razglejdayki v podrobnosti ASCII.

:))))))
Ne e smeshno! Znam, che zvuchi grubo, no pomislete za takiva kato men,
koito ne viangi im se nalaga da si rabotiat na sobsvenia si komper(Ili
na slujebnia). Sobstveno mislia, che LUG-BG moje da produlji da si e
LUG-BG daje i da pishe na latinica.

NAdiavam se, che niama da me obesite:P
Pozdravi - iskreno vash Peyo Hristov