Re: lug-bg: Cyr i mail-lista

  • Subject: Re: lug-bg: Cyr i mail-lista
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Tue, 26 Mar 2002 17:36:11 +0200

On Tuesday 26 March 2002 16:58, you wrote:
> [...]

cp1251 (stoto originala beshe v koi8-r ;)
> À äàëè íå ìîæå ïèñìàòà ñ êèðèëñêè çíàöè äà ñå äîïúëâàò ñ òðàíñëèòåðèðàíè
> ïðåêîäèðàíèÿ íà *ïîùåíñêèÿ ñúðâúð* íà ãðóïàòà?
metodievica:
>A dali ne mozhe pismata s kirilski znaci da se dopylvat s transliterirani
>prekodiraniq na *postenskiq server* na grupata?

trafika na lista ste sko4i to4no dva pyti ... ne 4e mi pre4i de :)
interesno e kak ste byde implemantirana taq rabota ?
Vse pak maj e po-dobre reshenieto da e client side (vseki sam si konvertira
ako se nalaga), a ne server side (double traffic za vsi4ki ;)

Spored men vseki trqbva da mozhe da 4ete pone cp1251 kirilica. Ne mozhem da
se opla4em ot lipsa na mail agenti  otbirasti ot tova. Ako ba4ka s 100
machini i v momenta na dadenata machina nema nesto si da se ssh-va kym
machina na koqto go ima i tam da si tegli i 4ete postata (+ tova koeto kaza
Vasil Kolev). Razbira se proqva na dobyr vkus e sled kato text-a v tqloto na
msg-to e kodiran v daden encoding taka pishe i v header-a na msg-to.

--
Greets,
fr33zb1