Re: lug-bg: Cyr i mail-lista

  • Subject: Re: lug-bg: Cyr i mail-lista
  • From: spas@xxxxxxxxxxx (Spas Pavlov)
  • Date: Wed, 27 Mar 2002 09:33:32 +0200

On Tuesday 26 March 2002 17:14, you wrote:
> Kato znam kak raboti majordomoto spored men nqma da e problem da se
> sloji edno programche na pipe-a w listname-outgoing aliasa predi resend.
> Spase ako ideqta ti hareswa, no nqmash wreme da go probwash, kaji, shte
> go probwam az.
>
> BR,
> Boyan

Predi wreme prawih anketa: kolko choweka ne mogat da chetat kirilica.
Obadiha se samo 3-4.
Ideqta da se slaga filtyr na servera ne mi hareswa. Zastoto problema ste
dojde ot towa che nqma da move da opredelq prawilno kakwa e kodirowkata. I
sega poluchawame pisma wyw header-a pishe 1251, a wytre e nesto drugo. Posle
golqma macanica stawa i ako az sym go napisal na KOI-8, a twoq reply e na
1251 ili tretiq reply e na UTF.(ne daj si bove).

Tazi tema sme q obsyvdali mnogo pyti i mislq da ne q podhwastame pak.
Po-dobre e tezi, koito imat problemi sys kirilicata da se opitat da si q
oprawqt ili da chetat arhiwa (WEB). Tam lynx se sprawq dobre. Ste ima samo
edno neudostwo- arhiwa se update wednav na den (po-tochno prez nosta).

Spas Pavlov

P.S. Ako na nqkoj mu trqbwa arhiwa na grupata, da se obadi da mu go zipna i
da mu go dam. Molq ne tormozete mashinata izlishno.