RE: lug-bg: Cyr i mail-lista

  • Subject: RE: lug-bg: Cyr i mail-lista
  • From: j_jov@xxxxxxxx (Jovko Jovkov)
  • Date: Thu, 28 Mar 2002 10:44:41 +0200

To ima nqkyde takova nesto. Mozhesh da proverish na saita na Anton Zinoviev.

I ne vi li pisna da prikavate takiva guposti. Na Peyo (deto pusna tozi
treid) trqbva da mu otkysnem ... i ushite. Peyo da ne si malyk, che
nemozhesh da si opravish mashinkite da chetat kirilica. Rabotata e za edna
minuta na debiliana. Vzemete se v ryce.  Smqtam che e kraino vreme da se
prestane s tozi treid i s ideite za webmail na servera i t.n. Kirilicata e
dosta napred za e problem.