Re: lug-bg: OSPF

  • Subject: Re: lug-bg: OSPF
  • From: lekov@xxxxxxxxxxx (Stoyan Lekov)
  • Date: Fri, 29 Mar 2002 14:07:03 +0200

----- Original Message -----
From: "Boyan Krosnov" <bkrosnov@xxxxxxxx>
To: <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Friday, March 29, 2002 2:01 PM

> [...]
> wid za kwo mu e na linux boxa w dolno kujnare da znae za wsichki mreji
> po cqlata strana?).
>
> Kato obobshtenie:
> Ako ste probwali RIPv2 i ste ustanowili che ne e dostatychno dobyr za
> was - minete na EIGRP w Cisco-baziranoto core i RIPv2 do ne cisco
> routerite. Ako i towa ne vi zadowolqwa OSPF ot kraj do kraj.
>
> P.S. wijdal sym nqkoi ludi glawi da polzwat BGP za wytreshen routing
> protokol i moga da kaja che towa e absolutna ludost, protokola ne e
> syzdaden za towa. Wse edno da hodish po plaja s plawnici a w moreto da

Ne sym napylno saglasen s teb
za vytreshnia si routing polzvam ripv2 i iBGP
i da, probval sam sas OSPF-sas iBGP mi e mnogo po-udobno
(dyrzha da podchertaia - ne moga da polzvam igrp, eigrp)
i vse pak zashto spored teb ne e pravilno da se polzva iBGP i kakvo
razbirash tochno pod *vytreshen* routing ?

> BR,
> Boyan

> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara
Zagora