Re[2]: lug-bg: Sreshta (deystviya na fsa-bg)

  • Subject: Re[2]: lug-bg: Sreshta (deystviya na fsa-bg)
  • From: v450@xxxxxxx (Vasil Petrov)
  • Date: Wed, 03 Apr 2002 11:12:11 +0400

Zdraveite,
otnosno sabiraneto na horata po gradove, smqtam che e vreme da zapochvame.
Predpolagam navsqkade ima po nqkolko choveka ot vseki grad, koito se sabirat
(na po chasha bira ili na kakvoto i da e).
Predlagam vav Varna da si organizirame nqkoq sreshta da se vidim f2f, zashtoto
dosta ot horata, koito polzvat Linux tuk ne se poznavame.
Pone zasega sam prislamchil 4-ma choveka koito sa saglasni za takava sbirka (+
4-ma).
Vse pak e neshto. Golemiq problem e, che trqbva da se utochni data i mqsto za
sabirane, kakto i jelaeshtite da prisustvat da se obadqt.
I taka, koito ima jelanie da svirka!!!
Predlagam nqkoq birariq da bude qvka-ta na sabiraneto, a za vremeto trqbva da
se utochnim dopalnitelno.
Prashtaite mi predolojeniq na poshtata, ako ima jelaeshti za da ne zadrustvame
lig-a. Otgovorite shte gi forwardvam na drugite. Ili na tel: 885205 sled 19:00.
ICQ# 151113063.