Re: lug-bg: strategiq za rabota na sdruzenie za svoboden softuer

  • Subject: Re: lug-bg: strategiq za rabota na sdruzenie za svoboden softuer
  • From: todorin@xxxxxx (Todor Belev)
  • Date: Wed, 03 Apr 2002 11:44:43 +0300

Naprotiv Valio,
prochete no be s interes ot men,
dosta dobre obmisleno na momenti.
sydyrja dosta polezni neshta, no ima i neshta koito bih
iskal da gi obsydia s tebe na 4 ochi , ne sa za spisyka
prosto.
Ima neshta, s koito ne si zapoznat ot deistvitelnosta,
prosto shtoto ne si vlizal v niakoi vodi - koeto moje i da
e predimstvo za teb.
Tova che niakoi ot nas ne sa jiveli po vremeto na Socializma
si e chisto i prosto predimstvoto da ne si ideologicheski
obremenen.

Taka che drugia pyt kato se vidim - da kajem na sbirka na
FSA mojem da poobsydim.
Bih ti preporychal da se zapoznaesh s saita na edna shodna
nam organizacia - dokolkoto vijdam tvoiata firma syshto
chlenuva tam

www.basscom.org

Todorin

p.p. - ne mi haresa poslednata tochka che trebe da piem
bira i kartofki, ima hora i s drugi predpochitania naprimer
kebabcheta

----

http://www.carredas.org - Ðåàëèçàöèÿ â ÷óæáèíà!