RE: lug-bg: RESUME:

  • Subject: RE: lug-bg: RESUME:
  • From: sn@xxxxxxxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Thu, 4 Apr 2002 16:06:47 +0200

Moje i taka da e.  Az ne sam administrator
i ne se zanimavam s administrirane. Samo che
v linux, s "konqueror", tova koeto mi izliza
po podrazbirane e domashnata mi direktoria.
V windows, tova koeto mi izliza po
podrazbirane e diska "C". I triabva specialno
da ukazvam na programite da mi zapisvat dannite
na mrejata.

Prosto tova koeto sam vijdal s Windows mashini e che
horata si zapisvat failovete na lokalnia
hard disk. Mnogo malko Window-si se nastroivat
da rabotiat direktno s ypbind, ili niakakav
podoben variant.

Plius az imam "mapnati" 37 hard diska za
danni (zakachvat se dinamichno) koito sa na
7 servera. Dostapa mi do tiah e prez edna
direktoria.

Sashto taka pod Linux si "telnet-vam"
20-tina komputara na koito im razprashtam
zadachi za izpalnenie. I dannite se zapisvat
pak v domashnata mi direktoria.

Moje tova sashto da stava pod Windows,
no ne e po podrazbirane - imam predvid
* bez zakupuvane na dopalnitelni programi *.
Ili vsichki administratori koito poznavam da
sa dostatachno negramotni.

Da ne kazvam che osciloskopa sme go varzali
kam edno Linux-PC i chovek moje da si meri
ot sobstvenia si ofis, a ne da kisne v laboratoriata.

To che vsichko moje sas Windows- to e iasno,
vaprosat e kolko triabva da se izrasish.