Re: lug-bg: Speshno: Ne boot-va.

  • Subject: Re: lug-bg: Speshno: Ne boot-va.
  • From: z42510@xxxxxxxxxxx (Boyan)
  • Date: Sat, 6 Apr 2002 19:51:08 +0200 ((MEZ) - Mitteleurop. Sommerzeit)

V oshti linii stigam do level 1, po-nagore ne shte.

On Sat, 6 Apr 2002, George Danchev wrote:

> i az taka mislq gradski ( zhelezni sme nie ej ;)

> zna4i kernel-a ne e dead spored men, stoto e boot-nal otdavna, i e
> startiral init thread-a (tova deto e opisano v /etc/inittab) . Ta
> sistamata se opitva da vleze v default runlevel-a (pri teb qvno e
> 5), pri koeto se puska i X-sa.  Noviq ti BIOS mozhe seriozno da e
> oshashkal nastorojkite na video-to ...  neznam kak ste gi
> opravqsh.

Interesno kakvo e izgyrmjalo s novija bios. Medjdu vporchem probvah
nekolkokratno i sys starija bios deto do vchera vyrveshe no i toi
zabiva veche.

Pri lilo kato mu zadam 'linux single' si go startira v safe moda, samo
che toi e read-only. Ottam natatyk kato mu dam 'init 3' naprimer
poluchavam tochno syshtite zabivashti syobshtenija kato po-dolu i
zaspiva. T.e. njamam normalen shell. Hubavoto e che imam emacs (che
dori i xemacs) i po-byrzo moga da editiram, stiga da znam kakvo. Jasno
e che zasega njama smisyl da baram /etc/inittab-a.

> [...]
> sled kato ne mozhe.
>
> Btw neznam ot de go izvadi toq minix i kak razbira ot reiserfs, no
> Linux kernel ne e zadylzhitelno da se kompilira pod GNU/Linux.
> Mozhe i pod drug Unix, stiga da ima gcc, make, sed, awk, i nqkoj
> drugi utils harakterni za vseki Unix. Note: dori ne e nuzhno da
> ima programata dialog, stoto s kernel source-to si idva edna
> specialno hacked versiq na dialog za kernela - lxdialog i tq se
> kompile-va pri tebe ;). Nqma kakvo da se plashish ot
> prekompilaciqta na kernel, v krajna smetka ti ste si zapazish i

Shte pomislja oshte njakolko dni po-vyprosa i ako njama izhod shte
vidja kakvo modje da se napravi s drugo jadro. Goljam zalyk za moita
usta e ama shy vidim.

Boyan