Re: lug-bg: Speshno: Ne boot-va. (fwd)

  • Subject: Re: lug-bg: Speshno: Ne boot-va. (fwd)
  • From: z42510@xxxxxxxxxxx (Boyan)
  • Date: Sun, 7 Apr 2002 16:35:16 +0200 ((MEZ) - Mitteleurop. Sommerzeit)

Neshto dade greshka kato go prashtashe ta go forward-vam.

Zdravei

On Sat, 6 Apr 2002 stoko@xxxxxxxxxxx wrote:

> Probvaj kato za nachalo da zabranish ot BIOS-a ACPI-to. Moja problem
> pri update na BIOS-a se okaza reshim po tozi nachin - disable na
> ACPI, kompilacija na nov kernel (2.4.17 svyrshi rabota) s
> po-naprednala poddryzhka na ACPI ili pyk izobshto bez ACPI.

Poblema mi e da namerja kyde e taja ACPI bios nastroika. Pri bootvane
s F1 vlizam v bios konfiguratsionna programa, kojato ima mnogo malko
vyzmodjnosti, kato naprimer vynshen monitor i red za bootvane. Ima i
edna optsija "Quick boot", kojato me symnjava che modje da e tova za
koeto govorish, no ja probvah veche bez rezultat.

Po-natatyk v winbozata veche v kontrolnija
panel/Devices/Plug&PlayBios/Properties imam edna optzija NVRAM/ESCD
Updates: da ili ne (standart). Druga podozritelna vyzmodjnost e pak v
system properties/devices/PCI-Bus/Properties/Setup i tam optsija
Enumerator: use hardware (default) ili use BIOS. Pak tam ima Bridge
aktivirai (standart) ili ne.

Pak nablizo ima oshte po-interesna v
System/Devices/PCI-Bus/Properties/IRQ-management da (default) ili
ne. Kato se chekne 'da' ima kym nego 4 podvyzmodjnosti: IRQ-table ot
ACPI BIOS (da-default), IRQ-table ot MS-specification (da-default),
IRQ-table Protected-Modus PCIBIOS 2.1 (ne-default), IRQ-Table
Real-Modus PCIBIOS 2.1 (da standart).

Ta za koe po-tochno stava duma? Koe da probvam za da ulesnja linux-a?

Boyan